Fuck what I did and fuck what I said it was all a lie.

hejhej


dåligt uppdaterat, jag vet! Sorry, men har inte hunnit. Eller har inte tänkt på det. Nu såhär nära inför examen och...min födelsedag!! Yes, ni läste rätt. På Torsdag då jävlar då får denna brud cykla utan cykelhjälm! :D Längtar som fan! Kan inte fatta att det bara är typ EN dag kvar! Jag tror jag aldrig längtat till något såhär mycket, allt händer ju som vid 15. Byxmyndig, moppe, ingen cykelhjälm (Skämt) och det bästa av allt(!): man lämnar 14 bakom sig! Så himla skönt att slippa dety, 14 är så.. litet och fjortis och man kan inte gör speciellt mycket mer än dom som är 12! Och det, dte är bara förnedrandre! Men PÅ TORSDAGjävlar!


nått sånt skulle inte skada att ha, ska ha rabarber paj på min födelsedag pga att mamma fullde år i helgen och jag spenderat den med att käka tårta!


har fastnat lite för chokladtårtor ;D Men MUMS säger jag bara! :D


jaa, ehm, jag tror inte jag skulle orka den lilla tårtan på bordet framför ens XD men kul att få en sån :D (allt som är rosa är tårta!! :O)


kisses from
K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0