harder, faster, better, stronger

hej alla snyggingar

Blev inge moppekörande för mig idag :( får inte köra olagligt för mami. It sucks.. Men hade ändå kul, for ut och sprang, tog en fem minuters dusch (bokstavligt tavalt) vårat vatten tog slut, pratade med MASSA folk på msn och nu ska jag somna till mulan. Mohahah, har märkt att vi har en oerhört hög barnslighet i min familj, pappa såg på lilla jönssonligan, jag ser mulan och mamma.. ja hon är som hon är xD Men ska sova så jag orkar me imorrn :D


btw! Jag lever inte upp till smeknamnet, hajjna ungen som är söt så man får hål i tänderna. Han är 15bast! inte 12! han är ju lika gammal som mig ju! Mohahah, mums ;D <3



Im Out
K!

Kommentarer
Postat av: madde

haahha, jadu kajsa, nu äre bara att du flyttar till usa så kan du juu köra på pojken ;)

2009-06-09 @ 11:59:35
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0