I have really great friends!

Måste bara berätta om i onsdags(igår). Jag hade då lovat becca att följa med henne och köra moppe på byn, så kring 12 ringer hon och frågar vad jag gör. "nä inget vakna nyss" blev mitt svar. Lite lögn, jag låg än kvar i sängen. Hon sa oj och fråga om inte vi skulle köra moppe för det var ju skola imorgon och då kunde hon inte va ute så länge. Jag typ okeej? för hon brukar ju inte bry sig om sånt, men jag var tvungen avböjja för jag hade lovat mamma att städa i lilstugan. Becca sa okej och vi la på. Straxs efter ringer mamma och säger att jag slipper städa, jag typ okej..? Men ringer glad till becca och berättar att det går att jag kommer. Juste! Hon sa att fanny mådde dåligt för att hennes föräldrar bråkade och skulle skiljas så hon ville komma ut också. Jag bara "VA? ska dom skiljas?!" becca "ja..men hursom helst.." Jag tycke hon tog det lätt men sket i att säga nå. Vi åkte då till ä-byn, träffa erica och åkte sen till fanny. Under resan kom jag på at jag hade träning, och det känndes dumt att gå in till fanny när hennes föräldrar bråka. Så jag bara "men jag måste nog hem" Då går fanny in, sen kommer hon ut med alla tjejjer. Malin, Madde, otilia, Carro, Jobi, Emma.. Ja och  becca, fanny och erica då. Så dom bjöd mig på mat, vi spelade brännboll sen fick kladdkaka. Riktigt kul kväll! Jag har bästa kompisarna! :D



Im Out
K!


Kommentarer
Postat av: Fannyy :))

hihi, rebecca är som kul :)

vi är dom bästa som finns ;D

2009-06-12 @ 07:09:10
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: madde

hoho :D

ohja, vi är bäst :D (du med inräknat dåva ;>)

2009-06-12 @ 12:43:11
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0