So i'll go ahead and call me nice, got any complains?

Hejlow darlings

Idag är jag på allmänt bra humör :D Helt happy face! Har fått plander för examen under dagen, riktigt nice planer måste jag tillägga ;) För alla er som ej träffar mig på examen; your lost! Ni kommer ångra att ni inte tog changsen.. Fick även veta att jag har match dagen efter, int lika nice.. Det är borta match, och samlingen är NIO! Dagen efter examen!! Det är ju dock av den enkla anledningen att försöka hindra oss från att supa som dom göre, men you cant stop me! Så, utan underdrift lär jag ju vara en gnutta sliten på matchen. Ska inhandla huvudverks tabletter redan nu XD Aja, nu måst jag dra, ska ut och springa och sen dra ner på byn. får ju köra lagligt om en/två dagar så måste passa på att vara olaglig medans jag än är ;) Pkus att ajg har lovat 5 olika umgängs kretsar att vara med dom, hektisk kväll säger jag bara! Tur att jag int börjar föräns 1 imorrn, blir nog en seeen kväll kan jag gissa ;D



Im Out
K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0