Im still here and your miles away and I wonder why you left?

Zdravo


Dagen efter midsommar suger! Inga affärer har ju öppet! Och jag som ville ha B&J! Fucking world! Jag ska så bo i stockholm när jag blir äldre! Aja, finns inget att gör åt saken så jag kan ju passa på att berätta om igår, vi tar det hela från början. 

jag vaknade
gick ut och gick med mimmi
åkte till en bekant och åt lunch
gick hem
gjorde absolut INGET!
åt middag
drog till v-träsk med Becca
Träffade folk, ja eller hennes kompis och några bekanta till mig
Åkte hem
såg lite serier 
SOMNA! 


Händelserikt eller? hahah jätte! Men palla inte dra till Byn som var planan från början, det kändes jobbigt! I kväll blir det då filmkväll med mimmi, ska nog se baksmällan och kanske the proposal om den går att... få tag i ;)

Vad gjorde ni Igår? 




Im Out
K!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0