"jag är till salu!" "om vi ger henne 1000 kronor tror du vi slippet åka med då?" "varför inte 2000 har hon till mat också" "hon är 15! 1000 räker!" "Ey! Jag sa till salu INTE billig!"

Terve


Hahah, mina föräldrar är konstiga xD Då sitter jag i ett annat rum som dom, dom sitter i köket med Mimmi, marco och alice medans jag sitter i garderoben/tvättstugan (svårt att förklara ni måste se det för att inte tycka det låter helt konstigt). Och vad hör jag om inte en konversation om mig! Dadada!!! självklart måste jag då lyssna extra noga. Jag hör att konversationen som följer handlar om umeå kuppen, orkar inte förklara så skriver helt enkelt upp den ist;

M=mimmi
L=lena (mamma)
S=staffan (pappa)
K=kajsa (jag)

L- Hon sa ju att hon kunde köpas eller nått sånt.
M- Att hon var till salu.
L- Om vi ger henne tusen kronor slipper vi kanske följa!
M- jo kanske, men ger ni henne två tusen slipper ni garanterat!
L-Jo, det går nog.
S- TVÅ TUSEN!
L- Ja, har hon till mat också
S- TVÅ TUSEN!
L- Tusen kronor då
M- Tvåtusen slippper ni nog.
S- Resan kostar ju två och nio, då är det ju samma sak´som att fara dit.
L- Plus resan
S- resan är gratis
L- Vi ska köra bil. och parkeringa är svin dyrt, och mat. Två tusen lönar sig.
S- TVÅ TUSEN?!
'L- Men tusen kronor då, det blir ju ändå billigare.
S- Hon är bara femton. Tusen kronor blir nästan för mycket
K- Jag sa till salu INTE billig!
S,L,M- Suck

såå, jag känar på att mina föräldrar inte följer med till umeå! FETT NICE! I will be rich! Mohahahah! :D Loving my life här! Så mycket bättre än sommarjobb!



Im Out
K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0