Jag har löst problemet!

Jag kan ha kommit på den smarta orsaken för att ingen kommenterar! Antingen det eller så är ni bara lata. Anyway, det är så att när jag böt designe för ett tag sen blev det där det står kommentera typ vitt så man ser det inte, men det finns där nere *pekar neråt* på samma ställe som för alla andra, bara det att man ej ser de. Men om man typ drar, som man gör nar man ska kopiera nå, så att de blir blått så syns det. Så nu vet ni hur ni ska kommentera! Förhoppningsvis kommer det vara fixat inom dom närmaste dagarna. Jag jobbar stenhårt med att lösa det! någon som kan göra det åt mig? (a)


och ja, jag är väl medveten om att min förklaring sög. Men vi lär ju se om ni fattar..




Im Out
K!





Kommentarer
Postat av: madde

bäst som jag är så gissar jag mig till den knappen varenda gång, och det är rätt varje :D :D :D

2009-06-24 @ 19:00:15
URL: http://mmadelene.blogg.se/
Postat av: Fanny :))

haha, klart alla förstog ;D det var dem bästa förklaringen på länge. + av att ha läst allt dätta har jag bränt mittt bröd :/

2009-06-26 @ 12:34:05
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0