GRATTTIS MADDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Nu var jag nästan en dålig kompis och höll på att glömma ge Madde ett inlägg! :o
Hon fyller ju ffs år idag!!!
SKRIV GRATTIS TILL HENNE! :D
Min lilla flicka fyller tolv xD 
hahaha nej, insider skämt.
Eller ett Kajsa klantar sig skämt, ja skulle säga att klockan snart var tolv och hon fyllde år igår/i natt. Men jag råka visst skrika ut;

"Snart fyller du tolv!"

Det var en hel del människor som stirrade, sorry Madde! Men jag vet att du älskar mig ändå! 
Aja, God natt, puss på er och GRATTIS MADDE!
Använd skydd, även om du lagligt får cykla utan hjälm... XD

'
I made it only for you! Lägg märke till att på bilden var hon faktis tolv xD I love my ironi!


Im Out
K!

PS. GRATTIS MADDE!!!!!!! .Ds



Kommentarer
Postat av: madde

hahahha, taaackk :D

&ja, liiiite folk kollade asså (a) spec dom där killarna som satt på bänken bröve -.- xddd

ahha :D och skiiiitsnygg bild asså x'd

hahah, men tackkk :D :D :D

2009-06-29 @ 22:56:00
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0