"låt oss inte missbruka vit kajal, tjalalalalala"

Ciao!

Mohahah, har lite ryck som ni kanske märker. jag säger hej på olika språk i början av varje inlägg *pekar uppåt* och sen startar jag inlägget med mohahaha.. Vilken hobby! Hade match igår..hmm kanske har skrivit det? Anyway, skriver väll det igen då. Vann med 3-1! Ofc, blev nån förvånad ens? Jag menar jag var ju med! Höhöhö! <---emlin style. Matchen började ju nio, detta är jag säker på att jag skrivit förut. Men ni dör inte av att läsa det igen, hoppas jag.. jag var ju ganska regält sliten och trött. Trots att examens planerna inte blev som planerat tycker jag att kvällen blev hyfsat lyckad ändå..typ xD Idag var det träning.. 12!! Jag kom försent, vakna kvart över 11, var klar fem över halv och då skulle jag köra moppe. Fast det regna så Oskar fick avbryta sin skönhetssömn och skjusa mig, I know jag är snäll! Jag måste tydligen ut och hämta nå himla gräs till sallad eller nå.. Fattar noll hära, sen äre tsusingen karate..Ska dit för första gången, tränar me typ 20åringar.. AJ säger jag bara!



Im Out
K!

Kommentarer
Postat av: madde

ciao betyder väl hejdå? ....

2009-06-15 @ 19:11:29
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0