let's complain thats what we do best

hejloow babes

Japp rubriken har något med inehållet i inlägget att göra. Det är inte ännu en meningslös rubrik från nån b-kvalla låt nu. Nä här tar man det till the next level! Anyway, tilbaka till det jag skulle skriva. Jag har då lyckas hitta något nytt att klaga på! Yeey *glädjerop* Jag förstår att ni spricker av förväntningar där hemma. Vad kan det vara som irriterar K denna gång? Och vad är det då, jooo *trummvirvel* nya (eller nya och nya, för mig äre det, såg det första gången idag) vanish reklamen. Ni vet det här typ tvättmedlet som alltid avslutar sina reklamer med en otroligt jobbig/pepp röst som säger "vanish, lita på rosa" . Nu kommer jag bort från ämnet igen. I denna reklam är det då en unge som typ spiller nå på sina byxor, mamman blir typ ledsen och tänker säger att det aldrig kommer gå bort (tror jag har bara sett den en gång men det är liknande) då hoppar plötsligt en kvinna i rosa tröjja fram från ingenstanns och visar att vanish kan ta bort det. Hallå? Är det bara jag eller finns det någon där ute som oxå skulle få lilla choken om en vilt främmande kvinna kommer inspringande i köket drar åt sig sin unges byxor och börjar tvätta? Whut the fuck! Lite staker varning hära..



Im Out!
K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0