Nä, fy, den är för.. rosa, nej för..mesig!

Hajimemashite


Fixar ny designe till bloggen, den ska blir mer.. livligt och färglad, mer stark och med större självförtroende. Och mycket minder, rosa, mesig och tjejjig. Jag har dock inget emot den jag ha nu, bara den blir mindre typ.. "barbie tjej som inte har någon IQ" så är jag nöjd till hundra procent. Orsaken till denna drastiska svängningen är just att jag inte ska ta någon skit! Ärligt, prata hur mycket ni vill om min bakom min rygg. Men snälla kom ihåg! Att jag inte bryr mig ett skit om vad ni tycker, för om ett år, om inte mindre(man vet aldrig ni är så jävla korkade så det skulle inte förvåna mig om ni fick gå om åttan), då slipper jag er. Då slipper jag allt som har med er att göra, för då lämnar jag denna skithålan och alla i den för att gå ett bra gymnasiet på ett bra ställe! Så långt bort från Älvsbyn och er som möjligt! Så snälla, ge upp. För hur mycket ni än försöker så kommer ni aldrig att bryta ner mig. 


Mot era ord är jag skyddad.



Im Out
K!

Kommentarer
Postat av: madde

....

inte jag du snackar om får jag väl hoppas :o

2009-06-18 @ 12:00:39
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0