när jag egentligen borde göra något nyttigt..

10 FAVORITER
Dialekt: min?
Mat: kyckling! :D
Låt: The Killers-Mr. Brightside
Film: Pass if forward, how to deal, keith och massa mer
tecknad figur: Hajjna zuko i avatar xD
Sport: fotboll
veckodag: fredag,&lördag! ;D
smak: Eh? Jordgubb? Surt? fattar inte frågan :p
Solo artist: Alesha Dixon

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: glad och trött 
Tanke: jag tänker att jag är turstig?
Bakgrund: på datorn? tror de e Alice, snodde mimmis appel
Känsla: blandad Trött/glad
Tid: 10.52
Bästa sak: sommaren/värme
Irritationsobjekt: mygg!

8 FÖRSTA

Bästa vän: Alex
Husdjur: typ häst eller katt, var tre.
Utlandssemester: norge om det räknas annars bulgarien
Piercing: öronen
CD skiva: Ingen aning, skulle väll gissa hits for kids eller liknanade
Bil: har ingen bil?
Ord: När jag va bäbis? Mamma isånnafall

7 SENASTE

Telefonsamtal: Madde tror jag
Mat: apelsin
Dryck: vatten
Biltur: tur och retur till dalen
Tv-program: privileged
Spelad låt: alesha dixon-lipstick
Köpta klädesplagg: klänning, tröjja, t-shirt, linne, byxor mm

6 HAR DU NÅGONSINN

Dejtat någon av dina bästa vänner: nja
Brutit mot lagen: joo
Blivit arresterad: halft
Badat naken: jo
Varit med på TV: nope
Varit med i tidningen: jaou

5 NEJ TACK
Skolämne: spanska
Mat: curry
Musik: dansband
Dryck: fun light
Djur: SPINDLAR!

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: Dator, kompisar, roliga saker? x)
Du gjorde igår kväll: Spela fotboll, åkte på road-trip, åt xD
Du kan höra just nu: fåglar, datorn
Du inte kan leva utan: massa, typ allt!

3 saker
Du kan berätta allt för: Några få utvalada
Du tycker om: hmm.. myket
Du inte gillar: spindlar, clowner, falskhet, jobbiga människor(oftast pojkar som hamnar under den kategorin)


2 VAL

Coca cola eller fanta: fanta på sommaren cola på vintern
Hund eller katt: hund


1 ÖNSKAN
Att jag får mer önskningar :D

Annars att jag blir rik :D mohahha!

 

 

 

 

Im Out

K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0