När jag egentligen borde ha kommit på en bättre rubrik...

1. Namn - Kajsa

2. Ålder - Femton

3.Född -  94

4. Ögonfärg - blå 

5. Längd -  1,72

6. Skostorlek - 38/39

7. Höger eller vänsterhänt - höger, men kan skriva med vänster

8. Stjärntecken - Tvillingarna

9. Hårfärg - blond/slingat



BRUKAR DU...

1. Sova - jaa

2. Ta mediciner som inte borde ta? - nej

4. Snusa - nej

5. Dricka - Vatten? saft? Alkohol?

6. Skada dig - varför skulle jag?

7. Klä dig i svart - Om kläderna i fråga är fina

8. Hata folk - Ger dom mig en orsak så ja 

9. Lita på folk - Nej, väldigt få personer jag litar på

10. Skada dig med flit - har jag inte svarat på de redan? kan väll svara igen, nej

11. Drömma mardörmmar - jao

12. Gå i skolan - yesvox

13. gå i kyrkan - nej . 



NÄR...

1. Åt du senast - nyss, apelsin :)

2. läste du en bok senast?- imorse

3. Köpte du något - nån dag sen

5. Sjöng du senast - igår :p

6. Klagade du senast - idag haha

7. Klantade du dig senast - vad kan jag gissa på, en minut sen kanske xD



HAR DU...

1. För många vänner -  går det?

2. Förföljelsemani - nä, är bara allmänt feg xD

3. Någon annan psykisk sjukdom - noo

4. Skadat någon - bara om dom förkänat det XD haha

5. Färgat håret - jaou

6. Några piercnings - öron

7. Några tatueringar - no, men soon

8. Egen dator - jaou

9. Gjort bort dig rejält - hahah ja :p



ÄR DU...

1. Snäll - ojah!

2. Snygg - dåligt självförtroende om jag svara ej men självupptagen om jag svara ja, så jag passar på den

3. Söt  - *pekar uppåt*

4. Lång - enligt alla andra så ja

5. Kort - nope

6. Klantig - ja

7. Tönt - nej



Im Out
K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0