När jag egentligen borde sluta sno ord och göra om dom...

Shwoom


Mitt nya ord *pekar uppåt* Jag kanske råkade no det från en som va med i so you think you can dance. Men till mitt försvar böt jag faktis ut hans a mot ett o (Y) shwoom! :D Okej för att förklara det för er tänkte jag göra som det är i ordboken. Så nu ska jag förklara ordet shwoom för er, dets mening och hur man ska använda den. Men kom ihåg! Det är bara jag som får använda det!

Shwoom - ordet shwoom kan ha många betydelser. Det kan uppfattas som både positivt och negativit. Det beror helt på rösten. T.ex "med sluta vara så jävla shwoom" det är alltså dåligt eller "Fett shwoom" "yeah shwoom" "namn är shwoom!" det är då bra. Om det nu skulle hända att någon gör något väldigt dåligt och inte förkänar ett shwoom på det dåliga sättet så får dom istället bara ett sh, då antyder man alltså att personen i fråga ska vara tyst. Jag är säker på att shwoom kommer ha en stor betydelse i framtiden, men om det på något sätt missbrukas kan hela glädjen ur ordet försvinna! Så do it the right way, dp it the shwoom way! :D

Ps. på msn eller liknande kan det vara svårt att visa med rösten om det är poritivt eller negativt, då kan sådana tecken som (y) eller :D eller liknande tilläggas Ds.


Så där har ni det, Shwoom! Nu ska jag gå och sova, hoppas alla har en riktigt Shwoomisch(böjt) kväll.


Im Out
K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0