När jag egentligen har slut på ideer till rubriken..

Alla som har en mobil måste göra detta!!
Var det en tjej eller en kille som ringde dej senast?
Tjej
Vad står det i ditt 9:onde sms?
Menar det ;) resten e hemligt :)
Vem ringde du senast?
Madde
Vad har du för bakrundsbild på mobilen?
Ingen
Hur många sms har du in din inkorg?
Just nu 28
Vad står det på ditt 3:dje sms och vem är det ifrån?
haha ohja! not x'd - madde
Är din 20 kontakt en av dina bästa vänner?
Cicci? nä
Har du varit ihop med kontakt nr 1?
Adam? nope 
Vad är det för färg på din mobil ?
svart/silver

de va så kort test så jag slänger in ett till ;D


SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta!



1. Hur lång är du? - 172
2. Vad vill du bli när du bli stor? - designer, egenföretagare eller skådespelare
3. Vad pluggar du? - ska börja 9an?
4. Har du långt hår? - mitt emellan
5. Vilken hårfärg har du? - blont/slingat
6. Sminkar du dig? - ja 
7. Har du haft sex senaste månaden? - nope
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?- svarta
9. Har du kysst någon idag? - nej



FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - de kan ja ju inte välja :p
3. Hur många syskon har du? - 2
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - godnatt
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - grillat
6. Hur många ställen har du bott på? -  ett
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - haha, bror min :)
8. Vilken familjemedlem är snällast? - alla :)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Idag, men syster :)


KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - Becca i fredags 
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Malin
3. Har du kysst nån kompis? - pussa :p
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - nej
5. Vem har du varit kompis med längst? - Alex
6. Vem känner dig bäst? - några få utvalda
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - vet ej, någon vecka kanske 
8. Skulle du säga till din kompis om du hatade hans/hennes tröja? - om dom redan köpt den nej, ja kanske skulle säga att den inte var min stil då. Om vi var och shoppa ja, men jag skulle aldrig säga att jag hatade den, mer att den ej passade.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - ibland



KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - haremsbyxor, linne, kofta
2. Har du bytt om idag? - jao
3. Favorittröja? - blåa från cubus
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - kalingar ;>
5. Har du gett bort kläder nån gång? - ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - ohja
7. Har du handlat kläder genom internet? - jaa
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - nej, varför skulle jag?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Jätte tighta t-shirts/linnen
10. Vad använder du för skor? - vita tygskor/ballerina/converse

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - ja 
2. Klä dig annorlunda? - ja
3. Vara dig själv? - ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - beror på vars
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - nej, men det är ju inte för att jag inte törs jag tycker bara de e ofräsht
6. Pierca dej? - jao
7. Ge dig på utmaningar? - ja
8. Ha sex på offentlig plats? - ja, men om jag vill är en helt annan sak
9. Vara omogen? - ja
10. Äta små kryp ? - nog vågar jag men jag vill inte!

okej, ett till kan vi klämma in :) det är ju så kul!
okej vi tar ett nytt inlägg det är nämligen 300 frågor på nästa :p


I'll be back!
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0