När jag egentligen sa att jag hade slut test men hittade fler..

Famgång! Jag hittade guldgruvan till testen! Bilddagboken! I fucking love my life!
Så ja, ni kommer få stå ut med testen inom den närmaste framtiden.



Nämn någon som gjorde dig glad igår: Mimmi
Vad gjorde du kl 8 i morse: var ute och gick
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: åt
Det sista du sa högt: tja
Vad var det senaste du köpte: mins it
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig just nu: soligt och varmt :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Sover du tungt: ojah
Drömmer du mycket: jaou
Mardrömmar: ibland
Vilket ämne är roligast i skolan: lunch? nejm XD
Vad ska du göra härnäst: cykla till byn, träna fotboll, cykla hem
Höger- eller vänsterhänt: höger, men kan skriva med båda
Humör just nu: glad
Klädsel just nu: haremsbyxor, linne, kofta
Musik just nu: ingen
Sommarplaner 2009: Pdol, umeåkuppen, sthlm me madde, bada, sola, psg, discon mm..
Hur många kuddar sover du med: 2-4
Spelar du nåt instrument: nja, försöker lära mig gitarr
Morgon- eller nattmänniska: natt!
Vilka är viktigast för dig: familjen, vännerna
Bio eller promenad: beror på
Är du kittlig: ja
Stjärntecken: tvilling
Äckligaste insekten: SPINDLAR!
Vad vill du jobba som? egen företagare, designer eller skådespelare
vad gör du om du får hicka? tar fem klunkar utan att andas sen kollar under glaset, funkar ej det så ignorerar jag bara hickan
Vad längtar du mest efter just nu? träningen
Hur svarar du i hemtelefonen? hallå eller nilsson
Hur svarar du i mobiltelefonen?  beror på vem som ringer
Antal timmar sömn inatt? 7 tror jag
Vem sov hos dig senast? malin tror jag
Vad ser du fram emot? sthlm
Vad vill du ha just nu? pengar
Vem längtar du mest efter? jadu ;)
Vilken buss åker du oftast? åker inte buss på sommarn
Vilken årstid är det nu? Sommar! :D<3
Anser du dig själv snygg? nej
Har du varit kär? nej
Är du kär nu? nej



Im Out!
K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0