ni kanske vill ha en förklaring?

hello dralings

glömde att det kanske skulle vara bra med en förklaring till varför någon ska få grädde på sig. Såhär är det; Igår när vi egentligen skulel sova (fick typ att de sku va tyst 11) gick alla upp och någon hittade sprutgrädde som dom bara avr tvungna att spruta på folk. Jag klarade mig hyfsat bra, fick mycket motion av att springa iväg från grädden, tills becca kom och skulle grädda ner mig. Det heöa slutade med att vi låg på gräset/leran och pontus stod och sprejja grädde över oss tills den tog slut. Så there you have it, varför jag ska dränka pontus i gärdde :) Hann även ha marsmallows krig i vårat tält där emil smeta ut en påse i mitt hår/ansikte. Så kasnske det blir att jag får spruta grädde på mer än en person ;D

och Becca, jag kan väll inte precis säga att din ide om vad jag ska gör om jag får tråkigt var sååå bra.

kisses from
K;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0