nu när jag kommit hem..

Jag har..
Varit i piteå hela helgen, och har ej haft tillgång till någon dator. Vilket förklarar den sjukt dåliga uppdateringen. Anyway, helgen har varit, galen? rolig? het? 
Ja, allt det, och lite mer ;)
Ni kanske fattat att jag varit på psg, eller så fatta ni inte det och skäms lite nu. Hur som helst så har de varit lite tragiskt, att inte få spela då, det kändes som konstigt att se alla andra spela medans det enda jag fick gö var att ja.. kolla. Men discot i lördags var kul i alla fall. I början va de typ 8åringar där så vi drog därifrån och kom tillbaka senare. Det var betydligt bättre och hetare då. Me like! Så vi dansade, sjöng och gjorde annat ;) Det var då skit kul och ni som inte kom, your lost säger jag bara! Juste, det var ju slaggis! Tror det var typ två killar som slog en från luleå. Stackaren.. Fast hörde från annat håll att det egentligen var någon helt annan som startat slagsmålet. Så fegt! Fast när jag såg vem det var kan jag inte påstå att jag blev speciellt förvånad. Nu ska jag se privilegde(felstavat) Me love<3

Slagsmål, sprit blir bara krångel
kyssar, smek kan kallas hångel
Småa pojkar får sin första fylla,
småa flickor visar sin nyfunna hylla
Mindre kläder mera sprit
åldersgränser hit och dit
tror ej att det blir något nästa år,
längst puder täckta kinder rinner en tår.
Men kan inte säga att jag lider,
jutse någon tolvåring som vill köpa billig cider?



Im Out
K!

Kommentarer
Postat av: jossi

http://www.viraltrafik.se/?jossiffs

bli medlem & få mer läsare :)

2009-06-28 @ 20:20:14
URL: http://jossiffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0