pain, whitout love!

hejhej


har kommit hem från paddlingen, eller dte var ett tag sen, har hunnit ha match oxå. Vi förlora med 3-1, min vi var bättre!
Aja tbx till igår/imorse. Fyllde ju som sagt år igår, men eftersom jag var borta har jag inte hunnit gå alla presenter än och inte fått nått riktigt firande, så den där födelsedags känslan har som inte riktigt kommit än :/ Paddla ju igår, det sög! Min kanot välte, det sög ännu mer! Jag fick typ panik och börja hyperväntilera, nä paddling lämnar jag till..paddlare?
Men övernattningen var faktis helt ok, om man bortser från att nån viss person i min klass kommer få grädde över sig nån gång under den närmaste veckan. Bara som hämnd. Jag skulle ju sova med carro, madde, malin och jobi. Men malin förljde inte pga sjukdom, jobi åkte hem pga ont i magen. Så vi blev tre stycken, fast då kommer oskar och sover där, vilket var hel ok. Fast då lägger sig Carro på min madrass så jag har ingen plats. Becca delar samma problem med mig eftersom annat folk tagit över hennes tält, så vi gör det vi gör bäst, våldgästar hos någon annan. I detta fall, Erica, Anton och Tobbe. Dom hade ett tremanna tält *trångt* Så vi "sov" där. Jag fick en decimeter att ligag på, utan madrass. NI kan ju bara gissa hur död min rygg är. Det gör ont att ligga ner :/ varje led i hela kroppen värker. Och det var kallt oxå, speciellt för mig för jag hade inget täcke, fick låna tobbesjacka men frös ändå äm bena. Och ingen kudde hade jag heller, först låg ja på tobbes armbåge men sen fick jag låna en påse med kläder, det hade varit skönare med en sten tror jag. Becca hade det inte lite kämpigt eftersom hon låg på anton XD hon fick typ allt i ett XD
Har sovit från 12 till halv 5 så finns nog ingen risk att jag somnar tidigt ikväll, får se om jag pallar dra ut eller tar en hemmmakväll.



kisses from
K;*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

om du får tråkigt och du inte kan somna ikväll kan du ju alltid fara ut på en liten paddlingtur! :D

2009-06-05 @ 23:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0