running from all thoes memories..

hejlow igen

tänkte vara duktig och slänga in ett till inlägg ikväll. Yeees, tummen upp till mig. Jag kommer nog mest troligt nämna att jag fylle rår i varje inlägg tills på torsdag, men ni får stå ut! För på torsdag, fyller jag år!! :D som ni redan visste.. Kom hursom helst hem för ett litet tag sen, va ute och sprang (vanliga rundan) det blev lite sent idag, drog till ä-byn med sex bussen. Jag och emma skulle stå i kiosken för lagen idag, men båda faila och missa det. haha duktiga vi är, eller va tycker ni? Palla mig anyway ner dit, kom bara en timma försent! :D perfekt tillfälle att använda mitt nya mott; jag är aldrig försen, alla andra är bara för tidiga! Hmm, ja.. typ närmare 50 pers om inte mer som är förtidiga..jaaa..




kisses from
K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0