shuttershade, karnevalen, böcker om bloggen och huset fullt med folk

hejloww

Jag är väl medveten om att jag slarvat med bloggen, inte det enda jag slarvat med. Måste verkligen ut och spring känner jag! Anyway, idag var det karneval på skolan. Det var faktis förvånande kul. Vi var pimps and hoes. Killarna va hoes och tjejorna pimps. Men eftersom hälften av kilalrna i våran klass är fega så blev de tre hoes och tio pimps. Måste ha sett kul ut. Vi spelade oxå P.I.M.P så folk skulle fatta vad vi var. När jag kom hem hade mimmi, marco och lilla Alice kommit. Operationen var lyckad och man lägger knappt märke till ärret. Fick också öppna presenter! Yeey, jag fick två pra shuttershades, vita och röda och sen fick jag typ ett presentkort så jag ska göra om  min blogg till en bok. Alltså en riktig bok! AS fränt ju! :D Aja, nu ska jag ut coh springa innan träningen..


IMORGON ÄR DET EXAMEN!!!! LYCKY DAY!!!



helt lovely alltså! <3 ;D



Im Out!
K!

Kommentarer
Postat av: madde

whut? ;o

nu tappa du mig? ;o DIN BLOGG TILL EN BOK? ;o ;o ;o

2009-06-11 @ 16:49:02
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0