So finally I go ahead and I scream

Haloj

tänka sig att även jag kan vara känslig(?) Taadda, det visste ni inte. Men, man säger ju att man lär sig något nytt varje dag. Se detta som eran nya kunskap för dagen. Kändes liksom skönt att få skriva av sig, och ärligt. Jag skiter i om nån där ute känner sig träffad. Om du/ni gör det så kanske det finns en orsak? Jag nämde aldrig några namn. Men kan väll säga såhär, det finns andra inlägg med liknande inehåll. Alla handlar i princip om samma personer. eller kanske inte? Kanske ljuger jag. kanske har det förra inlägget verkligen inte något med mig eller mitt liv att göra. Kanske... Men mest troligt inte. Fast tänk om..



Im Out
K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0