Tack det värmer innombords!

Olà


Mohhaha, egentligen har jag inget att skriva mohahah åt, men eftersom jag börjat alla andra inlägg med det så får det vara med även idag. Sitter framför mimmis dator ännu en gång. Appel<3 Om någon där ute känner sig över generös kan ni gärna köpa en sån till mig, vi såg att dom gick för BARA 8999 kr idag. Ja.. eller *hosthost* bara *hosthost* enligt mig är det verkligen inte bara men mimmi sa att det var billigt så jag får väll lite på henne då. Trots mina invändningar... Hon och papi sitter och diskuterar typ.. framtiden? Och dom snackar om alla våra failade kompisar, eller ja.. inte mina, deras! Mina är inte nog gammla för att ha hunnit bli failade än XD Mohahaha! Jag hör att jag ska plugga vidare, skaffa mig ett riktigt jobb och inte bli som dom dom pratar om! Det är nått som är säkert!



Im Out
K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0