Thats how you know its summer.

Nu är det sommar! Helt lovely! Jag borde egentligen vara ute med tanke på hur underbart vädret är. Men jag orkar inte, så jag stannar inne. Lika skönt de. Plus att jag ändå lyckas bli brun under helgen i piteå så om jag solar nå mer kommer jag se ut som en himla pepparkaka. Och det vill jag helst inte.
Förra gången det hände fick jag frågan "vilket land kommer du ifrån?" 
Jag svarade muskus..
Aja, nu ska jag iaf tydligen gå ut, hade lova att följa med ut och gå. Så det blir bara att kasta sig ut i värmen och riskera att bli tagen som en utlänning. Det är bara risker man får ta om man är lika popurlär som mig! Haha xD




Im Out
K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0