The end isn't always a bad thing..

10 frågor om dig själv ;
Ditt namn? -  Kajsa
När fyller du år? - 4 Juni
Vad har du på dig just nu? - Sov kläder; linne, harems och tjocktröjja
Vilken årstid är bäst? - Sommaren
Vad tycker du mest om hos dig själv? - What's not to like?!
Vad är du bra på? - Allt!
Vem älskar du mest på den här jorden? - Me, myself and I
Sover du hellre med eller utan någon? - Utan ;D Jag behöver min space xD


10 frågor om dina vänner ;
Vem är din allra bästavän ? - du
Vem vet allt om dig? - jag
Vem är roligast av alla dina vänner? - det varierar väll var fjärde vecka xD mohahah, bara dom riktigt smarta kommer fatta det!
Vem är snyggast av alla dina vänner? - Alla mina vänner är otroligt attraktiva :)
Vem är mest partyprisse av alla dina vänner? - Malin (a) Disco! :D
Vem har du helst filmkväll med? - Madde och jag har likast smak i filmer
Du ska träffa en kille du gillar, vem tar du med dig av dina vänner? - måste jag ta med mig nån? :o


10 frågor om din familj ;
Vem står dig närmast? - Mimmi
Har du bra kontakt med båda föräldrarna? - Ja det har jag väl
Vem är farligast i din familj? - Alice! ingen tvekan!
Vem ser roligast ut i din familj? - haha, jag ÄR roligast :D
Vem är coolast? - Jag förmodligen? Shwoom är mitt mellannamn!
Har ni något husdjur? - nope
Vem har du mest gemensamt med? - Mimmi
Vem står för underhållningen? - HAHA! oskar!
Vem sover du oftast med? - Ingen?
Roligaste kvällen med någon familjemedlem? - Många, oftast med mimmi :)


10 frågor om idag ;
Vad har du gjort? - Varot i piteå, varit i älvsbyn och ätit xD
Har du varit glad idag? - Ja
Har du varit ledsen idag? - Nej
Har du gjort något bra idag? - Ja
Har du gjort något dåligt idag? - absolut inte
Vad har du ätit idag? - frukost, lunch, middag, frukt mm..
Har du duschat idag? - Nej
Är du trött nu? - Ja 
Vad händer imorgon? - ska va me malin, städa bilen och träna fotboll :p


Telefon / Mobil ;
Vem ringde du senast? - Rebecca
Vem ringde dig senast? - Mimmi
Vem smsa dig senast? - Mimmi
Vem smsa du senast till? - Johanna


Övrigt ; 
Är du hungrig just nu? - 24/7
Vad är klockan? - 23.48
Vilka sidor på internet är du inne på nu? - blogg.se

Familj - eh? jaa...?
Hur längesen träffa du din mamma? - ca. 5 minuter sen
Hur längesen träffa du din pappa? - lite längre dära, kanske en kvart sen? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ;)

2009-06-25 @ 21:48:35
URL: http://M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0