this time I wounder what lie you'll tell me..

Privjet


Mohahah, ryska*pekar på rubriken och nickar nöjt* tror jag iaf.. Jag får helt enkelt lite på google. Jag tänkte att eftersom jag har tråkigt, jag inte varit så aktiv i mitt skrivande och jag tappat läsare så kunde jag berätta lite saker som ni inte visste om mig, så här kommer det.. ska vi säga fem saker som ni inte redan visste? Jo det räcker, mer kommer jag inte på xD


1. Jag är perfektionist när det gäller städning!
- Inte så att jag tycker om att städa, men när jag väl blir tvingad till det måste allt vara perfekt, annar blir jag hel crazy! Nu kanske ni förstår varför jag hatar att städa.. Det tar år!

2. Jag har typ tvångstankar.
- Inte så att jag är typ psyko, men om jag t.ex stöter höger armbåge i bordet måste jag stöta till vänster också för att typ jämna ut smärtan. Sjukt irriterande.. Men det börjar ge sig med tiden xD

3. Jag ljuger ofta.
- Inte såhär ljuger typ, min mamma är död(när hon egentligen sitter bakom) eller ååh vad snygg tröjja du har(när den egentligen är as ful) Nej mer typ, jag är snart framme.(när jag egentligen inte startat hemifrån) Typ nödlögner/vita lögner, drar till med sådana för att  slippa bråk/pallar inte ta konsekvenserna. 

4. Jag tycker inte om att smsa.
- Visst, jag gör det ofta och ibland kan det vara ok. Men för det mesta är det bara jobbigt och tar tid, när tacka vet jag ringa. Det är något som jag tycker om!

5. Jag lärde mig vissla bara för att min bror sa att jag inte kunde.
- Haha, det var väll inte det som var sanningen, men typ ett exempel. Sanningen var mer att; Jag är envis och ska alltid göra det som folk inte tror jag klara av!


Så där har ni det, fem sanningar om mig. Blev lite halft knäppt, men klockan är 12 och jag har inte sovit nå dom senaste dygnen, så can you blame me?



Im Out
K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0