"Vem får inte följa med på systemet?"

Bonjuour

Mohahah, (felstavat) *pekar uppåt* Jag skriver för att göra min läsare glada, hoppas ni blir det nu. För ärligt, jag har inget att skriva om. Men jag får väll hitta på nått, jag var med Emma i piteå idag. Det är faktis sant, inte påhittat. I promes! Jag missa första bussen, höll på att missa andra. Ska köpa en tröjja som det står sorry Im late på. Har en känsla av att den akn behövas i framtiden. Undra varför? Köpte en tröjja, killtröjja från hm. Snygg, stor och helt lovely! Jag tror jag är kär<3 Köpte också två as snygga örhängen, eller ett par va as snygga dom andra var billiga xD ska ju dit igen med mimmi imorrn så försökte att inte handa så mycket. Men nu ska jag gå och se brölopsduellen. Hyrde den på konsum och ska se me Mimmi och mami nu. Vill nån nå viktigt äre bara att smsa, har ju gratis :D




Im Out
K!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bra. :)

2009-06-15 @ 20:22:02
Postat av: Rebecca

hunden, katten, glassen!

2009-06-15 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0