When everything changes I'll stay the same, only because I like beeing different!

hejsan honeys

Skriver only for you Madde. Hon tyckte det var dax för en uppdtering, hon hade kollat fyra gånger iväntan på den, so cute.. Så då kände jag att jag var ju tvungen att uppdatera. Tog iaf examen idag! Skönt! slippa skola i typ två månader. Fett nice! :D Kan ju säga att jag inte kommer sakna den, visst typ klassen oså, men dom jag vill ha kontakten med håller jag kontakten med. Mimmi fixa då mitt håt imorse, det tog förlänge och jag missa bussen. Mohaha! Inte speciellt förvånande! Hade vit klänning, svart bälte, svarta skor och lockat hår. Det var faktis snyggt. Fikade med mimmi, marco, oskar och lilla a efter niornas examen. Åt typ varmlandgång, gott :) Åkte hem för att äta, ladda upp inför kvällen och byta kläder. men nu ropar min broder efter hjälp med håret, inte äre lätt att vara mig..



Im Out
K!

Kommentarer
Postat av: madde

haha, naaaw vad gulligt kajsa, only för mig ;>

2009-06-13 @ 13:41:57
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0