Will I break apart this time?

Hej

jag har ingen orsak att vara arg eller ledsen..än. om det är att ni glömt, skiter i mig eller har något i bakfickan vet jag inte. Kanske kommer den kommande veckan medföra glädje och sudda ut den växande klumpen av besvikelse i min mage som byggs på hela tiden. Det hoppas jag, den har redan orsakat mycket bråk, skrik och tårar. Onödiga saker. Det är mitt fel, jag tar ut fel saker på fel personer. Och i slutet blir det samma person som får lida, jag. Man kan se det som en läxa, som ett mål. Något jag måste uppnå, något jag måste klara av själv. Utan någons hjälp. Jag måste sluta utsätta oskyldiga människor för saker som dom inte förkänar bli utsatta för. Jag måste börja att skita i vad folk tycker, krossa det skyddande nätet som jag så länge byggt upp kring mig, ifall att något  skulle gå fel. Jag måste ta tag i problemen i tid och jag måste lära mig att skilja på vem som ska få ta skiten för vad. så inte det slutar som det gjort nu, att jag tar ut fel saker på fel människor. På dom människorna som står mig närmast, på dom människorna som förkänar det MINST! Ni, ni "perfekta" kan inte alltid komam undan för att jag är så jävla konflikt rädd. Men nu är det slut! Det ska ni fåse! Ni får en vecka på er. Hör ni det? en vecka! Om det inte blir förändring, inte bara det jag vet att i fattar, utan allt annat. Om ni inte skärper er regält och för en sekund släpper er spegelbild och tittar på hur alla andra har det, om ni inte börjar behandla oss, dom, mig med respekt. Om ni inte gör det, då lovar jag er! Då ska ni få se mig arg! Och om det händer kan jag inte ta skulden för mina handlingar, kom inte och säg att jag inte varnade er. För som ni behandlar andra människor ska ingen behandlas. Och ingen kommer behandlas så längre.

Där sprack den, eran fejade fantasivärld i form av en bubla som nå så länge levt i. Välkommen till den riktiga världen.




Im out!
K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0