Yes, jag har köpt nya skor! ..igen..

Guten Tag


Mohahah, har shoppat idag.. Igen! Och ja, jag köpte nya skor.. igen. Men jag lovar! Dom är AS snygga och billiga! Så egentligen var det jag som rånade dom. Nice! Sen köpte jag också, t-shirt(herravdelingen på cubus), tjocktröjja (samma som t-shirt), tights(gina), linnen(gina), SKOR!<3(din sko), örhängen och sånt där hårband som man har över pannan(gina), klänning(lindex), smink(en håraffär som sålde på ett stånd) och ett läppglans(kicks). Jag kan även stolt berätta för er att nästan allt var färgglatt! Jag känner mig sommrig! :D Ännu en orsak att älska sommaren! Färgerna! Visst svart är jätte fint och passar till allt men hallå? gult, blått, grönt, orange, rött mm! Det är så lovely! <3 ;D I LOVE IT!



Im Out
K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0