Ironi, I lovet it!

Hejhej,

Ironi, vilket underbart sätt att visa sina känslor på. "Jag hatar falska personer" Hatar du dig själv då? Eller borde jag säga ni? Jag vet fan inte längre om det finns ett ni eller bara flera du. Falskhet, skitsnack skaffa en spegel säger jag bara. Men det bästa med allt är ju att jag vet om det, jag känner er/du så väl så jag vet det, att jag är en av dom. En av dom som ni skackar om, men öppna era ögon, kolla på er själv är ni så jävla mycket bättre då? Så be my guest, säg vad du vill om mig, men kom ihåg att jag, jag sjönk ALDRIG lika lågt som dig!



Ojoj, många förtrycka känslor i ett inlägg, kan detta sluta bra? :O




"Jag blev aldrig en av er!"
/K:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0