Oh shit de liknar kärleken.

Hejhej,


Jag har skrivit värsta långa inlägget på andra bloggen och tänkte va lat och bara kopiera men de sket sig så jag fick skriva om :( så stå ut me mig om de inte blir så långt va? Är iaf i klimpfjäll efter en 5timmars lång resa, inget jag skulle göra varenda helg om ja säger så. For hit me madde and her family, ska hem på söndag. Hoppas de inte blir så sent, dels för att jag vill på tkd, dels för att jag inte vill åka då och dela för att jag längtar hem lite. Degår nog över imorgon då vi ska åka men nu skulle jag ge mkt för min egna säng. Ja, jag är trött fastän klockan är tjugo i nio på en fredag xD Pinsamt läge. Men men, nu ska jag se lite på tv sen sova så ja e laddad för imorrn :) Skriver väll imorrn elr söndag :D Ha en riktigt bra helg nu! ;D




K :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0