So so long ago since I felt shivers down my spine.

Hejhej,

Prao i två veckor sen påsklov i en, så alltså sammanlagt blir de tre veckor borta från skolan! Kan livet bli bättre? För att vara lite scitzo och svara på mina egna frågor så kmr svaret hära; Ja det kan bli bättre! Om jag var miljonär och kunde köpa mina betyg. Nej men, så höga planer ska vi inte smida riktigt ännu. Men serriöst, ja det kunde bli bättre. Om jag inte praoade på en dagis och hade valt typ konsum som alla andra ungdommar i min jävla klass. Fast vem skulel vara stark och slå sig fri från grupptrycket då? (scitzo again) Inte fan vet jag och inte bryr jag mig heller! Starka ord hära ser jag, men hur skulle du beskriva att spendera hela dagen med skrikande ungar? Okej jag överdriver men en jävla huvudvärk får man då! Fast jag kan inte föreka att dom är söta :D

Så men det sagt måste jag bara fråga;
Skulle ni palla att prao på ett dagis i 2 veckor?




K :*

Kommentarer
Postat av: malin

NEJ!

2009-04-02 @ 09:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0