Take a look at my careface.

Hejhej

Har varit lite slarvig me att skriva men ska bättra mig, host host! Jag ska göra mitt bästa iaf! hur som helst, jag msåte skriva en grej som min inte så kära bror sa just. Jag snodde hans dator för den bärbara är paj(igen). då komemr han in och frågar vad jag gör, vid det tillfället jag jag på min andra blogg så jag tog tillfället till akt och skröt över att ja hade 17 läsare. han; "17 olika träffar eller?" jag med min mini hjärna; "Nä, 17 olika läsare" en suck fick jag till svar innan han fortsatte;  "Din blogg påminner om skidskytte." jag; "Va? varför? :O" han; "Lika svårt att få in träffarna!" ASG! hahah jag tkr de va skit roligt! Visst jag blev ägd, men de va kul iaf! XD






K :*

Kommentarer
Postat av: jobi

haha, den var bra! :)

2009-03-23 @ 20:20:48
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0