You don't know what you got till you'r missing it alot.

Hejhej,

Det blir att fara till Erika idag, fett nice de kmr bli säger ja bara ;) Igår vare då bio, fredag den trettonde, den va faktis helt ok. Dock skrek jag mig igenom hela filmen. Första personen som skrek, ja det  var jag. Men men, what can you do? Nu ska jag M och M dra ut och ta en prommis innan vi ska tillaga en underbar köttbulle sallad xD Värsta mästerkockarna hära säger jag bara ;D 


I used to laugh it off
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'd pull a sunshine  story in a pouring rain
The more I had to change  I'd just stay the same.






K :*



Kommentarer
Postat av: jobi

hoppas ni får kul hos erika!

2009-03-28 @ 17:17:24
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon stavar Erica, med C! ;ooooo

2009-03-29 @ 22:47:55
Postat av: johanna

jaja, hoppas ni får kul hos erica med C då, rebecca :):)

2009-03-31 @ 15:44:56
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0