0 7 3 8 4 * * * * *, the rest is still unwritten.

hejhej

fick lite lite att gör en vacker söndag som denna, så jag cyklade ner på byn. ( 2,5 mil sjukt jobbigt) och träffade turkM. Ska börja kalla henne de för hon är typ choklad färgad. Dock har hon ju varit i greeekland i two weeks så det är inte konstigt. Fick iaf höra lite om hur dom hade haft de och så. Eftersom jag inte pallade cykla till henne kom hon ner på byn och vi satt och typ prata på en av dom fina bänkarna. *host* fina *host* Sen följde ja till henne för Papi skulle ej komma föräns klockan nio då O's träning sluta. Så jag fick iaf se hennes nya rum, skita fint! :D Men nu ska jag försöka plugga lite, druknar i prov denna vecka :/


This rich ganstha girl who owns sthlm and are going to buy slaves have got Spanska prov på Tisadga och kan inte ett piss, någon smart liten männsika som känner att dom vill hjälpa mig? (a) ;)





K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0