All the things I could say.

hejhej

Tänkte summera ihop helgen

fredag;
Såg först motorcykelparaden, jag fick sitta på en motorcykel som va as snygg!!!(kommer bilder sen) Hade shorts och linne på mig men det va ändå varmt, så kan tänkas att sommaren luskar kring hörnet. For iaf efter det till byan och baka åt M, åkte även hem en snabbis och åt. Sen kom M till mig och jag och mammi drog en lögn att jag hade glömt mina DC shoes i byan så vi va tvungna åka dit och hämta dom. När vi kliver in genom dörren hoppar alla fram och skriker grattis! Vi åt tårtorna som vi slavat med, och sen av någon konstig anledning fick jag min bit i håret och carro sin bit i hennes hår. M blev då hur som helst skit glad och kvällen forsatte med grillning, mitt-i-natten telefonsamtal och liknande sms. Kom inte i säng förräns halv6 man kan väll säga att jag var ganska slut.

lördag;
Vakna kring halv tio så sammanlagt 4 timmars sömn. När dom andra åkte hem för att fortsätta sova drog jag och B helt spontant till Piteå. Ingen planering bara vi fick lust. M och M var även med men ML åkte hem och MT såg fotboll. Hur som helst skulle jag och B köpa oss en skateboard men dom var så dyra så det sket sig. Då kom vi på den fantastiska iden om att göra hål i öronen(spontant såklart) men alla som gjorde de var sjuka eller lediga. Så vi ska dit igen på tisdag, fast då kanske de blir luleå. Vi visste inte hur vi skulle ta oss hem men sluta me att vi tog en buss, jag fick med mig haraldbyxor och ett par as snygga glajjor. På kvällen drog vi in till Vissträsk och besökte R och andra bekanta. Även denna kväll slutatde med att jag somnade kring 5.

söndag, ergo nu;
Ja vad kan man säga, jag har inte gjort nått hittills. Vakna kring 2, välförkänt! Och nu har jag bara suttit och chillat och käkat lite frukost. Ska till byn kring halv 5 på träning snart, känner att jag inte är speciellt taggad för det. Men men, that's life. Vi ska nog börja vårat seriespel på typ söndag och det är jag taggad till 100% på! Juste GRATTIS MALIN!! Nu får du ha sex och köra moppe, lagligt! ;) :D :D!!!






K;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, tack så mycket :D

2009-05-06 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0