always ready for your stupid questions

hejhej


hittade ännu ett test som såg lite små kul ut, jag har blivit beroende av såna jag vet! Men stå ut med mig! :D


Gå in på kontaktlistan. Håll in knappen som går neråt och stanna efter en stund! Fuska inte!

Detta händer dig under en fest:


Du går dit med: Get'n
Du är där med: Malin
Du dansar med: Pontus
Du kramas med: Sofia Lundberg
Du hånglar med: Joakim.F.P
Du går hem med: Philiph
Du somnar med: Emma
Du har sex med: Robin

Jaa, vad ska man säga? Jag går dit med get'n-helt ok, jag är där med malin-har hänt, jag dansar med pontus-I rather not, jag kramas med sofia-gjort det förut, hånglar med Joakim.F.P- Absolut inte!!, Jag går hem med philiph-vi bor typ uti varann så why not? Jag somnar med Emma-beror väll på vilket sätt? Typ sleepover så okej, jag har sex med Robin-eftersom jag inte är konstig så måste jag tacka nej till det.

så många fel på ett så litet "test", det är ju nästan lite otroligt ;O





K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0