and then they lived happy ever after

hejhej

klockan är.. nio, ungefär iaf, och jag är skit trött!
Det började just regna så jag känner mig inte speciellt pepp på att dra till ä-byn nu. Det blir nog en chillar kväll hemma ist, eller hemma och hemma, i växthuset om jag ska ha internet iaf. Kan inte påstå att jag lider över det, att vara hemma då att vara i växthuset är en helt annan sak. Det var ett tag sen (underdrift) sen jag va hemma en lördag. Ska nog sno en film och popcorn av brother och kanske se lite på tv. Just nu känner jag att jag vill gå in i huset, det är kallt, fullt me mygg och dom sitter och lyssnar på musik från 2000 och ser på.. ja.. inte uppskattade saker iaf. XD Så blir nog inge mer inlägg ida, får se om jag har orken att gå ut hit igen, mest troligt inte.. :P





K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0