be my bad boy

Godmorning


blev ej att fara till piteå för mig idag :/ Gick upp typ kvart i sju för att kolla hur jag kände mig och huvudverken var kvar, jag var as trött och jag tror febern börjar komma tbx. Så jag kan ju säga att det var ett bra beslut. För nu har det även börjat regna oxå.. Som ni kanske märkt har jag gjort om bloggen, egentligen gjorde Jobi de först men ja klanta mig och sabba hennes så jag fick gör om den själv, vad tycker ni? Jag 'är ändå ganska nöjd med resultatet. Dock blev hejjna där det står kommentera vitt så man ser det ej, men det är brevid datumet ni får dra me datamusen över de så de blir blått, om nu nå fatta va jag mena XD Har iaf inte gjort nå under dom här två dagarna, typ lega i mitt rum och varit hel isolerad, det har faktis vari skönt. Men nu ska jag se sista GG avsnittet på season2




K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0