dont lie to my face cause I aint got any tears left

hejhej

Sitter i växthuset och bloggar, ja ni läste rätt. växthuset(!!) Mi brother har lan och enda sättet jag kan ha internet är om jag sitter här, med han och hans datanördskompisar. Inget illa menat till dom men om man spenderar helgen framför datorn i ett kallt växthus fullt med mygg finns risken att man blir kalla datanörd. Och inte är den liten heller. Har åkt moppe några dagar i rad nu, det är kul! Speciellt när man åker me B som är så grymt bra på att köra :D Seriöst hon är grym på att köra :D Just ja, jag har äntligen fått köra richboys moppe. Det var kul, fast styret svängde lite av sig själv. Eller så kanske det va jag som sög? Hahah man vet aldrig.. Nä nu ska jag kolla om de blir att jag drar ner på byn och har ännu en spontan kväll eller om jag tar en lung chillar kväll hemma ist. (den sistnämnda lät otroligt lockande, känner att det var ett tag sen sist)





K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0