don't stay up for me don't wait up for me If I'm not home

hejhej

Kände för att skriva lite. Har dock inget att skriva om så jag får känslan av att detta kommer bli ett kort inlägg. Kanske inte? Hur som helst, såg att det var typ 11 pers som läst min blogg idag, hur det är möjligt är jag lite fundersam över, inte att dte är en dålig sak, nej tvärtom. Men jag menar allt jag skrivit idag är nått i stil men, jag är sjuk det suger tyck synd om mig bla bla bla.. Ni fattar. Inte för att jag mena att ni ska tycka synd om mig, nä. Det är faktis mitt eget fel att jag är sjuk, kanske inte bästa iden jag fått att gå i jeans shorts och linne typ 11 på kvällen när det är kallt ute? Nu i efterhand skulle jag ej gjort det, men its too late. Ska iaf försöak sova lite nu, kommer ej att funka eftersom jag spenderade hela dagen med att sova. Men men, känner även att febern coh huvudverken börjar komma tbx, så ska hoppa i duschen, ta verktablett och sen soova! :D



Jag längtar sjuk mkt efter imorgon, hur sjuk jag än är ska jag träna! :D :D<333'






This rich, ganstahgirl is out!
Peace! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0