I dare you to dare me..

hejhej


utmanad
är jag :) Av jobi :) ska göra hejjna *pekar neråt* Typ me artister elr nå, ni får läsa själva xD

Jag utmanar: Alla ni glada människor där ute! (alla andra är redan utmanade)

Den eller de bästa musikgrupperna A - Ö, minst en grupp/artist och max tre grupper/artister på varje bokstav.

A - And the I turned seven, A wain attempt, Asta kask
B - beyoncé, bullets and octane, Backyard babies
C - cold play, carrie underwood, ciara
D - Daniel Nordberg, disturbed, dead by april
E - Erik hassle, ebba grön
F - Flo Rida, foo fighters
G - Gavin DeGraw, goo goo dolls
H - Haley James Scott, hinder, Hardore superstar
I - In flames
J - Jesse McCartney, Johnny Cash
K - Kate Voegele, kent, kaci brown 
L - Lady Gaga, lostprophets, lifehouse
M - Mando diao, moby
N - neverstore, nirvana, nickeback
O - offspring, oasis
P - pussycat dolls, paramore,
Q - Queen
R - Rihanna, Rise Against,
S - sister hazel, secondhand serenade,Seether
T - The Fray, The All-American Rejects, taylor swift, T.I, the clash
U - u2
V -  veronica maggio, vincent
W - weezer
X -  xzibit, zebrahead
Y - Yellowcard, ying yang twins
Å - 
Ä - 
Ö - 

Som ni ser gav jag up dom sista tre, jag försökte verkligen hitta nå men jag tänker inte skriva upp nån 50åring som inte kan sjunga! XD




K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0