I dont want money or fame I just want you to stay the same.

hejhej


haft fullplanerad vecka säger jag bara!

Måndag; Träning, och plugga till kommande prov.
Tisdag; Match, försökte även plugga där men det gick ju.. ja det gick inte. (vann matchen)
Onsdag; Träning, plugga till prov på torsdag och fredag.
Torsdag; Prov, se film med Becca och Pontus, kratta med laget. (MVG på provet!)
Fredag; Match, köpa moppe, försöka hinna gratta Rebecca som fyller år (provet gick bra lutar kanske mot MVG, vi får se)
Lördag; Piteå ;), klippa mig och kanske färga håret,
SOLA(!!)
Söndag; SOLA( !!!) ska bli brunare än M och M som är I grekland i två veckor!, träning. 

Släng in tre till fyra 4km löpar turer och ni har min vecka, jobbigt! Plus att jag verkligen måste göra Hemprovet i idrott som ska vara inne nästa vecka på tisdag, so redovisningen som ska in på måndag och engelskan som ska in på onsdag? Juste spanska prov om två veckor oxå! Jobbigt säger jag bara!
Egentligen borde jag börja sy min examensklänning, ja jag ska sy den XD, om jag ska hinna klart. Och i fall att jag failar hinna´panik köpa en fin. Men drar nog till sthlm nästa helg så det ska nog lösa sig ändå :D






K;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0