I just cant belivie íts for real.

hejhej

Har haft uppkörning för en liten stund sedan, det givk bra. Klara allt på en gång. Fast köra genom koner gick ej så bra men jag tog igen de på broms grejen and the other things. Sitter på mammas jobb och skriver, ska vara här till kvart över tolv. Då drar jag till moppekursen för att hinna träna lite mer och ta några övningsprov. För klockan halv tre tar jag provet!! Scary eller vad? Jag är skit nervös! Och nu hände de nå me datorn så allt dampar. Men its not my fel! Aja, vill hem. Ska beställa kläder från HM när jag kmr hem.Har hitta ett linne, en t-shirt, ett par lika skor som jag har, en bikini och mer skor!  Känner att det är nödvändigt att jag ska få nya kläder nu :D nice. 



Köpa när ja kmr hem :D


Shoppa :D
¨

Har dom redan, men mina e trasiga och smutsiga så är i stort behov av nya :D















K;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0