I was born to tell you I love you isn't that a song already? I get a B in originality.

hejhej

kul kväll igår, :D Det började med att vi for till jobi och åt en mucho god plankstek, efter det gick vi ut och jag B och O fick typ hyper och sprang in till några och skrek "Är det här festen är?" självklart vare inte där festen var, för det var typ gamlingar som bodde där. Sen kom gubben ut och vi blev skit rädda och sprang till byn ist. Kvällen fortsatte med att vi gick där, träffade folk, värmde oss, skejtade och till slut hamnade vi i B's bil påväg hem. Juste M sov hos mig, vi låg typ och såg Bedtimes stories så somna inte förräns sent.

Idag ska jag då iaf och se hajjna motorcykel paraden, har aldrig sett den förut så det ska bli kul. Jag har på miig shorts och linne, och solen skiner så man kan ju inte annat än börja längta så otroligt mycket efter sommaren. Ganska stolt kan jag säga att jag är idag, jag har hunnit med mycket under mina två dagars ledighet. Inte bara sovit bort dom som jag vanligtvis skulle gjort.





K:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0