It the greatest thing you'll ever learn.

hejhej

Nu är det såhär att jag klarade moppekortet!! Så från och medtvå dagar efter fjärde juni kär jag lagligt! Great eller vad? Jag är så överlycklig!! Ingen i min grupp faila, det var ganska härligt. Kursen har varit helt ok, jag hade nog ej kunnat ta en vanlig kurs, jag hade glömt allt och blivit uttråkad. Nä jag gillar när saker går fort, ergo intensivkurs. I Inlägget under kanske ni har lagt märke till att det ej blev någon tex under dom sista bilderna, jag va tvungen dra till kursen när jag insåg att jag glömt bort tiden. Men ni fick ju bilder iaf och ni vet vad man säger, en bild säger mer än tusen ord.






K;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0