Jag kan inte sätta ett ord på känslan och ärligt vet jag ej om jag vill.

hejhej


Klumpen i halsen växer större och större hela tiden. Det känns som om den lilla tiden som finns kvar åker förbi i 190 och jag hinner inte stanna och njuta av den. Som om besvikelsen, svartsjukan, ågesten, ilskan och allt de kommer närmare och närmare. Bara några dagar kvar, jag borde längta men jag vet ej om det kanske är rädsla som fyller mina ådror? Jag vet inte varför det känns såhär eller hur jag ska få det att sluta, allt jag vet är det ej är tid än, att jag än kan dölja känslan med ett fejkat leende och skratt. Men hur länge kommer det fungera? Hur länge kommer jag kunna begrava den bland allt annat dolt och förtryckt som funnit där under åren men aldrig tagits upp. Och när det väl händer, när allt bara spricker, när fasaden av lyckliga skratt och sockersöta leender går i tusen bitar, hur kommer resten av världen reagera? Kommer den finnas där som stöd, som en klippa att luta sig mot, eller kommer den vända ryggen till som så många förut gjort?






K;*

Kommentarer
Postat av: madde

bara sex dar kvar nu ;o xd

2009-05-18 @ 15:48:18
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0