music, I love it!

hello

sitter nu och lyssnar lite halft på min brothers spellista på spotifly, måste erkänna att den är hel ok. Det är typ all sorts musik, perfekt för mig med mina humörsväningar. Just nu hör jag en riktigt glad, sommar låt som är lite reggi stil, lovely! ;D Det var mucho reggi musik hära, great för ja är på lite flumm, sommar, festa-hela-natten och dansa som en galning humör nu. Borde egentligen inte vara det för mi kropp är helt slut och húvudverk har jag oxå :/ Blev lite mycket igår, tror inte det är bra för en människa att dricka för mycket franks. Nejnu ska jag ut och springa sen dra på mig ny bikinin och försöka få lite färg(om nu solen kommer fram nån gång! :@)


Swinfly=riktigt härlig glad musik! Ett tips till er med liknande humör som mitt just nu är ;D





K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0