Oh, its like I just cant control this feelings.

hejhej

Fick veta idag att jag ska spelat match imorgon med damerna. Det ska bli kul, första matchen i år. Har även träning idag, ska fara om typ tio minuter så borde klä på mig fotbollskläderna. Har inte hunnit sova nå vilket suger för jag e skit trött. Oroar mig lite över imorrn dock, har ju ny gjort hål i öronen och om jag måste at ut dom nu är det skit stor risk att det blir varigt och infekterat. Tredje gången de händer isf. Men håller tummarna för att det kommer lösa sig på nått sätt. kom hem och fick se att O hade köpt en ny skateboard, prova den lite och den va fett nice! Ska köpa nya truckar till brädan om inte min bror ska ge bort den då vill säga, då blire att köpa helt nytt :D




K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0